آنا یارپاق | ایمیل | آرشیو

سولدوز خبر

گونئی آزربایجان میللی حركاتی. سولدوز


یك زن جوان اردبیلی پس از تصادف در تهران، به‌خاطر ۱۵ میلیون تومان هزینه درمان جان سپرد

یك زن جوان اردبیلی پس از تصادف در تهران، به‌خاطر ۱۵ میلیون تومان هزینه درمان جان سپرد


رقیه زن جوانی كه پس از تصادف در بزرگراه همت در بیمارستان میلاد بستری بود، به علت اینكه ۱۵ میلیون تومان هزینه بیمارستان را پرداخت نكرد جان سپرد.

به گزارش تارنمای آفتاب، رقیه زن جوان اردبیلی كه به همراه فرزند خردسال خود مهدی به تهران آمده و در بزرگراه همت با یك خودروی سواری تصادف كرده بود، پس از انتقال به بیمارستان میلاد تهران به علت اینكه ۱۵ میلیون تومان هزینه بیمارستان را پرداخت نكرد، جان خود را از دست داد.

گفتنی‌ست، راننده‌ای كه باعث تصادف شده متواری گشته و مهدی پسر رقیه در دم جان باخته بود.

پدر رقیه در این رابطه گفت: "پس از اینكه به بیمارستان آمدیم متوجه شدیم كه رقیه برای پیدا كردن شوهرش، بدون آن‌كه خبری به ما بدهد به تهران آمده است. در تهران فهمیدم مهدی هم فوت كرده است اما ماجرا را از رقیه پنهان نگه داشتیم تا شرایط روحی‌اش بد‌تر نشود."

این مرد در ادامه گفت: "لگن رقیه شكسته بود و دكتر پس از معاینه گفت باید عمل شود و هزینه آن ۱۵ میلیون تومان است. ما این مبلغ را نداشتیم و هر چقدر تقاضا كردیم كه وی را با هزینه كمتری عمل كنند آن‌ها نپذیرفتند. در شهرستان زندگی می‌كنیم و بیمه هم نیستیم و همین مسئله برای ما مشكل ایجاد كرد. آن‌ها از عمل سر باز زدند و هر چقدر اصرار كردیم كه وی را به اردبیل منتقل كنند، گفتند باید تسویه حساب كنیم تا اینكه دوشنبه شب پیش مسئول بیمارستان رفتیم و از وی خواستیم یك شب دیگر رقیه را در بیمارستان نگه‌ دارند اما آن‌ها گفتند هزینه آن شب را هم باید پرداخت كنیم. در بیمارستان به وی نرسیدند و وقتی پیش رقیه برگشتم متوجه شدم رنگ و رویش تغییر كرده است. پرستار‌‌ها را صدا كردم و آن‌ها هم هرچقدر تلاش كردند نتوانستند رقیه را از شرایطی كه در آن قرار گرفته بود، نجات دهند."

لازم به ذكر است، طبق ماده ۹۲ قانون برنامه چهارم توسعه و ماده ۳۷ قانون برنامه پنجم توسعه، وزارت بهداشت موظف به درمان رایگان بیماران تصادفی است.

منابع مالی درمان بیماران تصادفی از ۱۰ درصد بیمه شخص ثالث - سرنشین - و مازاد تأمین می‌شود كه این ۱۰ درصد نیز توسط بیمه‌‌های تجاری اخذ و به حساب درآمد‌های اقتصادی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی واریز می‌شود.

هرانا

+ گؤنده ریلیب جمعه 26 خرداد 1391 ساعت 03:53 یازار سولدوز خبر | 0اؤنر

باش منو

بؤلوم لر

وئبلاگ حاقدا


سولدوز خبر موستقیل اولاراق گونئی آزربایجان میللی حركتین خبرلرین یاییر

لوطفا خبر،مقاله،شعر و ... بو بلاگا گؤنده ریب پایلاشین.
سولدوز خبر
sulduzxaber@yahoo.com

آرشیو

یازارلار

باغلانتیلار

امکانات


|

کلیه ی حقوق مادی و معنوی وبلاگ haraylar محفوظ می باشد.