آنا یارپاق | ایمیل | آرشیو

سولدوز خبر

گونئی آزربایجان میللی حركاتی. سولدوز


" هر روز 1 خرداد است مبارزه ادامه دارد "

" هر روز 1 خرداد است مبارزه ادامه دارد "



طراحی پوستری با شعار ' هر روز 1 خرداد است مبارزه ادامه دارد ' ــ طیف فعالین مستقل حركت ملی آزربایجان جنوبی

نزدیك به سه ماه از سالی كه برای مبارزه برای نجات دریاچه اورمیه نامگذاری شده است می گذرد . در طول این سه ماه فعالین نستوه حركت ملی آزربایجان از هر فرصتی برای رساندن ندای اعتراضی خویش به حاكمیت و جلب توجه سازمانهای جهانی برای بحران خشكیدن دریاچه اورمیه استفاده كرده و در این مبارزه نابرابر متحمل هزینه های بسیاری من جمله دستگیری ها و شكنجه های غیر قانونی و غیر انسانی از طرف حاكمیت راسیست فارس گشته اند .
هر چند مبارزه ملت آزربایجان تنها معطوف به حفظ دریاچه اورمیه و محافظت از محیط زیست آزربایجان نمی شود بلكه مبارزه ملت آزربایجان برای به دست آوردن حق تعیین سرنوشت خود به دستان خویش است اما همانطوری كه كارشناسان امر محیط زیست اعلام داشته اند شاید امسال آخرین سال برای نجات عروس آزربایجان باشد لذا به همین سبب است كه امسال فعالین ملی آزربایجان به علت اهمیت موضوع بیشتر معطوف به مسئله دریاچه اورمیه گشته اند . متاسفانه تا به اكنون دولت جمهوری اسلامی ایران همچون گذشته نه تنها اقدامی جدی در جهت احیای دریاچه انجام نداده بلكه با سركوب تظاهرات مدنی و دادن وعده و وعیدهای غیر عملی همچنان در فكر دهن كجی به ملت آزربایجان و نابودی محیط زیست آزربایجان است .
طیف فعالین مستقل حركت ملی آزربایجان جنوبی با طرح شعار " هر روز 1 خرداد است " از تمامی آحاد ملت آزربایجان می خواهد اهمیت موضوع حفظ دریاچه اورمیه كه همانا حفظ آزربایجان و جلوگیری از تبدیل وطنمان به كویر شوره زار است را از عمق جان دریافت كنند و در این سال پای به پای فعالین ملی آزربایجان به مبارزات خود بر علیه حاكمیت راسیستی ایران با جدیت و حدت بیشتری ادامه دهند .
حاكمیت بداند كه فعالین ملی آزربایجان از این پس با برنامه های غیرقابل پیش بینی و غافلگیرانه حاكمیت ایران را سوپرایز خواهد كرد .

هر روز 1 خرداد است مبارزه ادامه دارد .

« فیسبوك طیف فعالین مستقل حركت ملی آزربایجان جنوبی »

آدرس صفحه فیسبوك :
https://www.facebook.com/pages/Guneyazerbaycanmusteqil-feallari/238252946264491

+ گؤنده ریلیب جمعه 19 خرداد 1391 ساعت 10:42 یازار سولدوز خبر | 0اؤنر

باش منو

بؤلوم لر

وئبلاگ حاقدا


سولدوز خبر موستقیل اولاراق گونئی آزربایجان میللی حركتین خبرلرین یاییر

لوطفا خبر،مقاله،شعر و ... بو بلاگا گؤنده ریب پایلاشین.
سولدوز خبر
sulduzxaber@yahoo.com

آرشیو

یازارلار

باغلانتیلار

امکانات


|

کلیه ی حقوق مادی و معنوی وبلاگ haraylar محفوظ می باشد.